02/09/2011: Da Road to Bob

Now come all you people, throughout the land

Don’t criticize what you can’t understand

Your sons and your daughters are beyond you command

The old road is rapidly changing

So get out of the new way if you can’t lend a hand

The times, they are-a-changing

 

My ontdekking van ‘n sekere mr Bob Dylan het niks met woorde hierbo gehad nie, dis net die lirieke wat altyd eerste in my kop opkom wanner ek aan die man dink. Dit het in werklikheid begin met my eerste luister na Rainy Day Woman – “everybody must get stoned” – wat ek toe natuurlik verkeerdelik letterlik opgeneem het.

Maar die woorde het oor en oor in my kop bly rondwaal – al dinkende “die ou moet mos half in sy donner wees om so min te voel en so blatant sulke dinge te se– baie cool!!” Onthou egter die jaar was 1988 – ek was nie Afrikaner Slim nie, ek was bloot 85264224 BG: G1K1N1 – your license to fly – cleared for military service on land, sea and air.

Ek was nogals reg met my denke toe Bob jare later oor die liedjie verduidelik: ”……very protest, very, very protest and one of the protetiest of all things I’ve protested against in the protest years.” They will stone you, you will get stoned, moenie te veel vir jouself probeer dink nie, hulle gaan jou in elk geval stenig. Niks met die rondkyk twak te doen nie – wens ek toe ek het dit vroeer geweet…….

Maar wat het dit nou met die Slagveld te doen? Bob het my geleer om nie net na musiek te luister nie, maar om te hoor wat gese word. Om die woorde/lerieke/wysie/instrumente/klanke/gevoelens van die artist te vat, dit rond te maal in jou binneste, en dit dan op jou van toepassing te maak. Om besluite vir jouself te maak, om te doen wat jy wil en voel – al is dit een mal idee om ‘n restaurant teater in klein dorpie met die naam McGregor eendag te gaan bou al dink jy nie nou daaraan nie.

Nou hier moet julle besef – Robert Allen Zimmerman (Bob Dylan) is my musikale nommer 1. Naas 1 of 2 het ek al sy 71 albums; 4 boeke onder die knie waarvan onder andere sy eie geskrifte, hom gevolg deur sy 11 Grammy’s, sy Golden Globe, sy Oscar, en sy induksie in die “Rock and Roll Hall of Fame” en “Songwriters Hall of Fame”. (Huidige tyd – hier kan ek nou ook bysit sy “Presidential Medal of Freedom” van Barrack Obama vroeer die jaar) Nou kyk, Bob is nie ‘n nice ou nie, wou dit nooit wees nie, hy het net bloot gese, of se bloot, net wat hy dink of voel en los jou om jou eie mind op te maak – en ek geniet daardie eienskap in enige mens. En so wens en hoop ek vir die dag, jare lank al, baie, baie lank al, wanner dit dalk op my pad kan kom waar ek hom te siene sal kan kry, want Bob is ook nou nie meer vandag se kind nie.

En hier sit ek nou by my kombuis tafel, en in my hand hou ek ‘n kaartjie: “A unique evening with Bob Dylan and Mark Knopfler” – Block U7 Unterrang – Reihe  – Platz 5. Weet nie lekker wat dit beteken nie, als in Duits. Al wat ek weet is dat op 06.Nov.11, 19:30 Uhr moet ek by die ‘TUI Arena, EXPO – Plaza 7 – 30539 – Hannover – Germany’ wees om vir mr Bob Dylan te gaan sien. (En sommer ook mr Knopfler – my ander groot gees en onder my musikale top 3 – wat vir hom open – dink julle ek is happy?)

En wat doen jy as jy nou so kaartjie het? Jy laat onmiddelik jou pel dit vashou (net vir kort rukkie) en dan neem jy ‘n foto natuurlik!

Het idee, maar nog nie 100% seker hoe ek daar gaan kom nie, so kom saam met my en ons kyk.

Afrikaner Slim

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Lewer kommentaar

