22/09/2010: Nie so lekker mail.

Hello Julle

Gedink ek sal kort skrif doen aangesien gebeure van verlede week impak het op Slagveld se vorige e-mail en terwyl ek nog voel wat ek wil se.

In my vorige mail het ek vertel van Paris wat haar onverwase opwagting in ons huishousding gemaak het, en basies sonder om eens te probeer haarself met alles wat sy het in ons harte gevestig het. Van alles wat sy sien kou, tot mooi regkom om te besef dat sy nie meer enige bewegende ding hoef aan te val as daar kos naby is nie – van my en veral die Dj buite laat staan en wag dat sy piepie tot waar sy sommer begin kla as jy nie gou genoeg die deur oopmaak vir haar om self te gaan pie nie.

Van DjC wat 3 keer per nag moes opstaan om haar uit te vat tot deurnag slaap en jou net so 6:15 am (op die dot) wakker maak om te gaan eet, en dan pie, in daardie volgorder. Een ding wat sy nie kon afleer was om uit pure blyheid haarself (en vir jou as jy nie vinnig is nie) te benat as jy tuis kom – al was jy net vir 10 minute weg, maar wie kan nou daarvoor omgee dat iemand so bly is om jou te sien?

Yep, die sin hierbo bevat “kon”, ek moes verlede Woensdag aand vir Paris begrawe. Toe ons Dinsdag aand tuis kom was Paris nie daar nie, loop hele tuin vol en soek maar geen Paris. Gaan volgende oggend en vra al die folk op die plaas om haar te soek, plak plakkate op by winkel en ingang van plaas. Die voorman bel Woensdag middag vir Christene en se Paris se lykie le agter ‘n water tenk in ons jaard. Baie vrae onbeantwoord – geen uitwendige skade – enige iets van dat sy kragdrade gebyt het tot slakgif, tot slang of hartaanval – maar dit maak nie saak nie.

Daai vrae is daar, maar hardloop nie deur mens soos hoekom, wat de f0k, wat kon ek gedoen het of nog vele meer soos enige van ons weet wat al iets waarvoor ons lief was verloor het nie. Self het ek nie geweet dat sy sulke emosies by my kon wakker maak nie, ek noem later myself name soos Sissie/Softy/Moffie (jammer gay mense – julle weet ek bedoel dit nie so nie) wanner ek oor haar moet praat en die water kom sit in my oe. Donderdag het ek ‘n grootkop van supplier van my uit Europa en moet hom en ons MD vergesel na my kliente, en wys toe iets agter in my bakkie, en daar le ‘n klein drolletjie van Paris van toe ek haar vir tweede inspuiting gevat het, en ek begin huil (stap natuurlik weg en steek sigaret aan jy weet, praat sommer op selfoon wat nie gelui het nie). ‘n Drolletjie, vir my, die Groot G, Afrikaner Slim laat huil, yo.

Ek is nou nog erg kwaad, wens net ek het geweet waarvoor om kwaad te wees. En met al die skel omdat sy skoene ronddra, en buite staan en wag in koue, sal ek nou heel nag buite staan as ek maar mog, sal ek skoenwinkel gaan koop as sy lus is vir jou skoen vreet.Miskien som Christene se Facebook boodskap van Vrydag dit beter as ek op: “How lucky I am to have had something that makes saying goodbye so hard.”

Bye Paris

Afrikaner Slim

Sometimes, cut those you love some slack”

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to 22/09/2010: Nie so lekker mail.

  1. karen sê:

    sjoe, dis ‘n hartseer storie. jammer om te hoor. klink darem of sy haar kort lewe by julle i.e.g. in die hemel was.

Lewer kommentaar

