30/07/2010: Dis een jaar en paar minder dae later….

Goeie mense en vriende en ander

Ek sien nounet dit is amper ‘n jaar terug dat ek laas van my laat hoor het, ek is nou net soos die Breederiveir Munisipaliteit. En net soos die Munisipaliteit het van die dinge in my vorige mail waar geword, en sommige nie.

Blitz bylaag van jaar verby maar nie vergete:

Woodstock huis is verkoop, maak toe besigheid vir djC in Stellenbosch oop, trek Durbanville toe, ek skuif werksgewys aan en maak kantoor vir klient van Gatteng in Stellenbosch oop, ons trek Stellenbosch toe, bly nou op lekker tamatie plaas waar ons tamaties kry teen R3 per kilo. (Vir die ongewiskundes onder julle dis basies ‘n Checkers sak vol vir R15: Ekt al jam gekook, tamatie bredie verselfsprekend elke tweede dag, bolognaise sous in oorvloed, Koo beter oppas want tamatie sous is volgende) Mark/Corene het pragtige dogtertjie, Jannie is nog steeds aangeklam van ons 40ste af, Donovan/Tammie het pragtige dogtertjie,  ek is dikker as ooit en dit is nie die tamaties se skuld nie, dink meer ek kan die druif van die area die skuld gee.

Maar die Slagveld is mos die ding: en alles is klaar. Sowaar, regtig, true’s Bob – ek het die getekende planne as bewys. Maar nie dat hulle ophou met hulle dinge nie: gaan verlede naweek soontoe om houthuis (groot Wendy o/k……) op te sit. Ons ry drie-en-half uur aan een-en-half uur rit,  bo-oor Sir Lowerie se pas – want mag nie deur tonnel: 1 Ton huis op trailer wat net 750kg mag vat (en trailer wat self klaar 200 kg weeg), top spoed van 80 km/uur. Dis lank en senutergend en vir die senuwees vat ons toe maar iets teen die einde en kom veiligerig in McGregor aan.

Ek en Lennie begin verwoed die Saterdag oggend grond gelyk maak, sit vloer neer; en hier stop die Breederivier Munisipaliteit se bakkie.

“Meneer, ek glo jy het permit vir die houthuis?”

HHHhmmmmm – “Nee” se ek, “dis ‘n Wendyhuis”.

“Meneer, jy het permit nodig of ons kom Maandag en breek die huis af en beboed jou drie keer die prys van die permit”.

HHHhhhhmmmm – “Jou ma se &%#$” dink ek gelukkig net, want sy ma het nou mos nie eintlik iets hiermee te doen behalwe dat sy die poephol in die lewe gebring het nie. (wens dit was om die lewe)

Wat nou gemaak? Ek en Lennie ry toe maar drankwinkel toe soos enige Afrikaner man met ‘n probleem en kuier die res van die dag. Ek vat Maandag af en eerste ding Maandag oggend sleep ek myself die Breederivier Munisipaliteit se bou inspekteurs kamers binne. Uit ondervinding weet ek dis mense wat jy nie teen jou wil he as jy wil bou nie, so ek is vrolik, smile, ruik lekker en straal van vriendelikheid – maar van binne oorgehaal soos tiener seun op sy eerste date.

“ ‘n Hartlike goeie more aan julle. Ek verstaan ek het permit nodig vir houthuisie op my plot in McGregor?” (Gaan nou nie vir hulle verduidelik dis my en Jannie se plot nie, het net nie krag nie) “Waar kan ek so permit kry?” (Julle moet verstaan van binne is ek reg vir 3 maande prosess met forms en betaal en planne en weer betaal en wag en weer forms en weer betaal.)

“Ag nee meneer, jy het nie permit nodig nie” se die vriendelike Bouinspekteuresse. “Dis o/k, dankie dat jy vir ons kom se het en geniet jou dag.”

Punt, einde van ondehandelinge. Ek voel soos bokser wie se teenstander nie opgedaag het nie, voel ek wil die hele gebou deurstap en gaan soek vir Poephol nr 1 wat my in eerste plek kom stop het. Maar jaag terug McGregor toe, maak troepe daar vir my bymekaar en stel voorman aan (want hy kan Wendyhuis spel) en daar staan die houthuis (o/k, Wendy huis….)

Soos alles het die storie ‘n goeie einde: Was dit nie vir Poephol nr 1 nie sou ons nooit gekuier en rondgery het nie, waar ons toe afkom op verlate en deurmekaar klein puppie, wat opgepas word (as mens dit so kan noem) deur die twee mees beskonke vroulike figure wat ek al gesien het. Hulle le en mompel sommer vir mens – staan is paar ure terug afgeskryf as slegte idee met die dat die aarde nie wil stil staan nie. R20 later en Paris Hilton Gibbs sluit haarself aan by die huishouding, en al het dit aan die begin maar haak haak gegaan soos Einstein homself probeer cool hou, het hy hom vereenselwig dat die brakkie nou sy suster is.

Dankie vir die aandagtige aandag as jy tot hier gelees het, en soos altyd: as jy nie daarvan hou dat ek die mail vir jou stuur nie, laat my weet. Ek ken hordes beter maniere om jou te spam!

Afrikaner Slim

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Lewer kommentaar

