21/07/2010: Oooo die Slagveld is ‘n wonderlike ding……

O die Slagveld, o, die slagveld,

O die slagveld is ‘n wonderlike ding.

Hy laat jou kla, kom vra my ou bra,

O die slagveld is ‘n wonderlike ding.

Net nou die dag praat ek weer met die argitek voorheen en huidiglik bekend as (en ek moet wragtig op my foon kyk om sy naam te onthou) hhhmmmmm, (hier maak ek nou my e-mail oop om sy naam te onthou), Warren. Toe ons begin het met die Slagveld was sy vrou swanger, hy het nounet sy seuntjie se tweede verjaarsdag gevier. En dis al wat ek nou eers daaroor gaan se.

Fluitend loop bergie voor my huis verby, “Wat ‘n vriend het ons in Jesus”, en hy hou die noot. Die huis ja, in die Woodstock in, wat ek en djC intussen gekoop het, gerenoveer het, (k@k idée, K@K ideeeee!!!! – woorde en sinne soos “jy luister nie”, “ag k@k man” en “jy verstaan my verkeerd” word nie net gereeld nie, maar partykeer op herhaaldelik grondslag ge-uiter) die huis in die mark gesit,  al aanbod voor gekry en geteken het. Wil nie verkoop nie, maak nie saak wat ek nounet hierbo gese het nie, gelukkig moet die kopers nog by die bank verby kom en ons weet die stand van sake met die “&%#^$*# “ma se” &*#%@$&” institusies. (Maar dit is resessie, en ons het dit mos nou gedoen, en kan mos die geld vir die Slagveld gebruik, of kyk of ons besigheid vir dJ kan opsit, of Slagveld op sit en besigheid doen, of nog huis koop en weer vir mekaar “ag k@k man”, jy luister nie” en “jy verstaan my verkeerd” se, of die geld vat en restaurant in Oz by dJ suster hulle gaan oopmaak, of, of, of). Daar is opsies met alles in die lewe se ek mos altyd. Maar die is soos eet by restaurant met 10 bladsy menu – watter een vat jy, watter een los jy, en watter een hou jy in jou kop vir volgende keer?

Sit en dink ek nou aan Mark, wat se vrou Corene al moes of besig is of binne oomblikke gaan kraam, voor ons die Slagveld begin het was nie een van ons eers getroud nie! Ek weet in vandag se tye maak dit nou nie eintlik saak nie, maar nog steeds, ek het die jaar immers my 40ste gevier, so laat ek nou maar nog in daai terme dink asseblief – daar is tog so min van die dingetjies oor waarmee ons groot geword het waarmee ons onsself kan vereenselwig.

Die 40ste verjaarsdag partytjies. Ek is so bly ek is klaar daarmee. Hoe sake gestaan het is dat Dr Awerbuck alias Jannie amper so 2 maande voor my verjaar. Toe begin ons alby se verjaarsdae vier: Eers by syne, toe sommer reguit deur na myne. Dan is ons in die Paarl, dan is ons in die Kaap, dan is ons op die Plot, dan doen ons dit weer, en so aan vir twee maande lank. Ek is baie bly dis klaar – Jannie, dis klaar hoor, jy kan nou ophou……

So het Mark en ek die regte gekry om volgende jaar die offisiele Up-the-Creek dvd te mag maak (hede: dit het toe nie gebeur nie), so is my skoonpa deur 3 gewapende mans aangehou, waarna hulle die op pad weg van die toneel in Spietkop doodskiet, (ek mag Spietkop se want my Pa was een) so word my geliefde vrou amper deur 4 mans aangeval dat sy een met haar kar ondersteboller ry om weg te kom, (baie trots op jou baby!!!), so word my swaer se vrou swanger, so gaan kuier my vrou vir haar suster in Oz en vertel watter nice plek dit nou eintlik is, so kry ek weer vir Robert Kirsten in die hande na amper 4 jaar, op Facebook nogal .

Die spoed waarteen ons beweeg in vandag se tye is net ongelooflik – kom ons kyk na Micheal “the king of Pop” Jackson se dood. (Julle laaik hom ook man, nog is daar nie wit man gebore wat nie sy privaat vasgegryp het en met dubbel bene vorentoe gespring het nie, nog is daar nie vrou wat “I love you Micheal” uit volle bors geuiter het terwyl daar ‘n man met hand op privaat vorentoe spring nie – ek was al by troues) Ek hoor die oggend 08h00 van sy afstorwe, die middag 4 uur is 10 van sy ou liedjies in die top 40 “downloaded” liedjies, 4 dae later het 8 van sy ou liedjies die 1ste tot 8ste plek op die top 40 treffers, terwyl hulle besig is om sy memorial konsert te hou, enkele sekondes na ‘n liedjie klaar gesing is kon jy dit koop en download vanaf iTunes. Dink in verlede – jy moes ten minste ‘n maand of twee wag net om een van die her-uitgerykte cd’s te kan koop, dan nog ‘n jaar om “The Greatest of Greatest Platinum Hits”- “disk 1” te kon koop, ons gaan nie eers plate toe nie, ek het te min tyd om daaroor te tik. Nou, net sekondes. (Moet asb dit net nie vir die Breeland munisipaliteit se nie – toe ons die Slagveld begin het was daar nog nie eers Facebook nie)

Maar ek dink wat ek eintlik wil se is ons is nog hier, dinge gaan nog aan en ons hou nog oog op die Slagveld.

So, tot volgende keer:

O die slagveld. O die slagveld

O die slagveld is ‘n wonderlike ding

Teenspoed van voor, maar gemoed loop oor

O die slagveld is ‘n wonderlike ding.

 

Afrikaner Slim

“If you don’t want waves, don’t allow me to play in the water.” – 2009

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Lewer kommentaar

