25/3/2008: Geskiedenis, roadbloks en ‘n oop gemoed.

Hello julle ouens

So sit en tik ek in McGregor, huisie van Mark se ma, die plek waar die hele McGregor ding eintlik begin het, lank, lank gelede.

So teen die middel van negentien honderd nege en negentig stap ek en Mark vir eerste keer in McGregor omdat ek een aand daarvan gedroom het; en toe per ongeluk die polisie se rekenaar hier moes kom regmaak; en toe omdat ek dit toe weer op tv sien; en toe regtig omdat ek een aand by my ma-hulle se huis in groot weemoed sommer sit en deur padkaart blaai en op McGregor oopmaak – en sien dis net 50km van my ma-hulle se huis af. En toe regtig egtig omdat ek en Mark ’n roadtrip doen na pels van ons in Robertson en die Saterdag ry ons sommer McGregor toe. En die plek maak my rustig, A.D.D sommer vergete, ons stap in die hoofstraat, ons stap af in een van die sy strate, en daar sit rook sulke lekker ouens rondloer loriere onder ’n boom, en hulle vra vir ons of ons nie van hulle koeldrank wil he nie. (Regtige koeldrank, die groenes, en die ouens bied sommer aan, vir ons, verniet.) En omdat ek toe nog jonk en wild is trek ons ook maar saam, wil mos nou nie sit kyk hoe net die ander ouens lag nie. Ons sien die ‘te koop’ huis, ek en Mark sit offer in, maar my finansies lykie goed nie, so Mark en sy ma koop die huis en Mark se ma koop toe later die ander deel oor by hom, en so kom ons nou hier in Mcgregor en bly dan in Mark se ma se plek wanner hulle nie hier is nie.

Maar wat my laat terugdwaal in die geskiedenis en laat skyf is ’n roadblok wat ek en die DJ deur is net ander kant my ma hulle se huis in Rawsonville. (Jannie, anner kant is nou aan die anderkant van waar jy nou sit met die plek genoem in die middel. As jy aan die ander kant van die plek kom, is waar jy was – “die“ plek, maar eintlik is “die plek“ nou offisieel die “ander kant“ plek.  Jannie is oorsonklik van die Vrystaat en verstaan nog nie so lekker die Kaapse manier van rigting aanwys nie.)

Ek dink toe aan die roadbloks van die lewe, die plekke waar jy noodgedwonge moet stop, gefors word om te stop. Daar waar jy moet afdraai, waar jou spoed gebreek word, waar jy sommer skuldig voel oor dinge wat jy twee maande terug gedoen het al het jy niks om te verklaar nie. Jy’s nie lus vir stop nie, nie lus vir nice wees nie, Bruce Spingsteen is dan nou besig om ’n liedjie net vir jou te sing – maar wat ek toe aan dink is dat soos jy die situasie benader so is die uitkoms. Wees bedagsaam, vriendelik, oop gemoed en tien teen een kry jy dieselfde terug van die arme drommel wat moet werk op Paasnaweek. Wees ’n ass, en daar sal met jou ge-ass word.

So kom ons darm toe hier op McGregor sonder om ge-ass te word, hier vir die Paasnaweek, met pragtige Dj wat se lyfie aan die wegkwyn is van stress en fietsry wat hier voor my le op matras. Ons gaan weer die trou venue beskou voor die groot dag des dagtes wanner ons in die eg verbind word op 19 April. Ons moet afmetings maak vir lig dinge, DJ se hare wat blykbaar oefen lopie met kry voor die troudag se haar gebeurtenis. Ekt nie geweet hare kan ook oefen nie, maar as dit moet, dan moet dit, want op die stadium is enigeiets reg en mooi en goed en sonder bedenking………… deels omdat daar darm nog iets oor is om aan te vat en deels omdat ek in die toekoms nog baie sal wil vat.

As julle gedink het ek sit skryf al weer twak is julle reg, want op die Slagveld front word daar al weer gewag, en paar mense het gevra ek moet darm weer iets die lig laat sien. Nog net twee weke blykbaar, vir die planne om goedgekeur te word, wat eers hersien moes word; wat toe weer ingehandig moes word; wat ingehandig is maar nou nie op die tafel is nie en weg is; wat toe weer ingehandig moes word. Maar dis darm nou nie of ek nog nie daai een al meer as 27 keer gehoor het nie. Hierdie keer egter, benader ek die situasie kalm, sonder kras woorde, met oop gemoed, (ek moes darm nie weer iets betaal nie so daar is, soos altyd, positiewe in enige situasie),  en rustig, want soos jy die situasie benader so is die uitkoms. Kom ons kyk of dit hier ook gaan werk!

So mooi mense en julle ander, hopelik skryf ek spoedig met die goeie nuus dat die planne deur is en ons kan begin bou. Fantastiese dag, week, maand, en onthou – benadering is die antwoord op daai vraag wat nooit gevra word nie.

Afrikaner Slim

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to 25/3/2008: Geskiedenis, roadbloks en ‘n oop gemoed.

  1. Joh sê:

    Lekker geskryf.

    Ek sien jy pos so eenmaal per jaar – sal weer volgende jaar kom inloer. 😆

Lewer kommentaar

