2008/01/21: GROOTSTE BUUS OOIT!!!

Mens, mense, mensterstes

So kom die groot wag vandag tot einde en word ek emosieloos meegedeel – na ek al heel week bel verlede week, en weereens moes wag – “Meneer, (ja, ons spreek mekaar formeel aan) daar is geen verdere kapsie gemaak teen die voorgestelde hersonering van erf 284 McGregor nie.”

Ek dog ek soen haar, telefonies, maar aangesien ek al so baie “maar’s” teegekom het weerhou ek my van foon-foreplay. “So dis nou dit, Mevrou, geen verdere verwikkelinge nie? Niks wat ek verder hoef te doen nie, niks wat iemand anders nog kan doen om die hersonering te belemmer nie?”

“Nee, Meneer, net die geld (natuurlik nog geld) in ons rekening betaal en ek stuur aan jou die hersonerings brief.” Nou is ek sommer lus vir haar, verby soen lus, en was dit nie vir djC en my voorgenome huwelik (vir die wat nie weet – 19 April) het ek vir mev Ferreira regop laat sit in daai ongemaklike munisipale kantoor stoel, en defnitief van haar die spreek week in Ashton gemaak. Hulle sou die dominee moes roep om te kom lawe, of duiwels uit dryf, ek weet tog nie…

Verlig soos min sit ek nou hier waar daar onmiddelik oorgeskakel moet word na 2de rat. Die planne gaan so ietwat gewysig word, quotes sal gekry word, en die dag wat ons die eerste graaf in die grond steek (raak ek sommer al weer lus vir mev Ferreira) gaan geloof word en daar sal verseker ‘n kiekie na julle ge-mail word. Snaaks en weirderig hoe vinnig mens vergeet van al die k@k van die afgelope 9 maande se “stuggle” – amper soos 5 minute na Eskom se krag weer aan is.

So totsiens tot volgende mail

Happy, verlig, geseend, reen val waar my bokke wei, son skyn, lewe is lied – sommer top 20 treffer op Springbok radio lied

Afrikaner Slim

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Lewer kommentaar

