10/12/2007: Lang tyd, geen mail, stadige dinge en wag…..

Goeie dag en maand en happy Christmas en voorspoedige Nuwejaar, sommer gelukkige verjaarsdag, moedersdag, vadersdag, voorspoedige Paasfees en veilig ry, Eid Mubarak, en dan alles wat ek nog vir julle voorspoed oor kan toewens. Lang tyd laas gesels, maar ek het gewag vir nuus in verband met die Slagveld sodat ek julle nie verveel met net my gebabbel nie.

En ek het gewag, nog gewag, weer gewag, vergeet ek wag, onthou toe ek wag, toe wag ek nog ’n rukkie en uiteindelik bel ek vandag en kry die goeie nuus: die hersonering van die Slagveld is deur die munisipale raad goedgekeur!!

FANTASTIES!!!! GROOTSTE NUUS NOG!!!! En ek raak bly, sommer baie bly, tot ek natuurlik die opvolgende nuus, oor die nuus, ontvang: “ons moet net wag, want dit moet 21 dae le en dan moet ons natuurlik nog geld betaal en dan kan ons die papiere kry dat alles deur is”. Gelukkig het ek ondervinding van wag so dit behoort makliker te wees.

Dit laat my toe dink aan ’n Chinese storie: die twee Chinese omies sit en gesels eendag en die een se maar hoekom begin bou hulle nie ’n huis nie? Die ander Omie dink daaroor en se “Jissie, ek dink nie dis so goeie plan nie, dit gaan lank vat, seker ten minste 5 jaar – dink waar ons gaan wees in 5 jaar“ (In Chinees natuurlik) Omie een kyk hom toe so en se: (ook in Chinees) “Ja, jys reg, ons gaan seker ver wees en paar dinge gedoen het oor die  5 jaar, maar ten minste gaan ons ’n huis ook he.“

So dis nou hoe ek daarna kyk, wag is die moeite werd, nie net gee dit die ding waarvoor jy wag meer waarde nie, as mens dit eers het, het jy dit, en die lewe gaan aan rondom wat jy voor wag. Winnie the Pooh het die volgende te se gehad oor anticipation: ”There is moments before you eat honey that is actually better than while you are eating it“.  Seker soos foreplay, blykbaar ook lekker, en gelukkig niks met wag te doen nie……

Dit is nou maar dit vir vandag, net vinnig vir julle laat weet dat julle nie hoef te wag vir mails om deur te kom in verband met die Slagveld nie, ek wag. En tot ek die wetlike dokumente in my besit het gaan ek nie vir julle bom met nuttelose inligting nie, maar laat julle lewens aangaan. Wag vir dinge wat die moeite werd gaan wees, maak dinge die moeite werd waarvoor gewag word, en hou die dinge waarvoor gewag was in jou kop en wanner dit jou probeer onder kry, onthou hoe die wag was.

Groete

Afrikaner Slim

(PS: tyd – Huidig. Sien ek nou ek het die mail 4 jaar plus terug geskryf – en mense het daar vir jou goed intussen gebeur!!!)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Lewer kommentaar

