04 July 2007: Drome

Geagte luisteraars

Hoop dinge gaan goed met julle almal en dat die voorspoed julle verveel. Nie baie tyd gehad die laaste maand of so nie, finansieele jaar einde bring mos maar die dier in enige tiepe verkoops persoon uit, veral as jy paar rand nodig het om jaar te maak. DIS GEMAAK!!

So het ons al ons eerste werks naweek op die Slagveld gehad, vind foto’s aangeheg, geneem deur ons vriende Bianca en Heinrich, wat, al is hulle onlangs getroud, die tyd buite die binne kamer afgestaan het om te kom kyk hoe die Slagveld vorder. Die feeskomitee is baie trots op hulle!!

Ons het gewerk dat ons poep op die Slagveld, Janneman het vernuftigheid van 13de legion se top krygsman met byl getoon wat alle verwagtinge oortref het. Hy het korte mette gemaak met reuse boom wat uitgehaal moes word, sonder dat sy haarstyl eenkeer omgekrap is. En so boom was nogals tameletjie – reuse kettang is aangeskaf en ons het hom met bakkie geruk dat ek gedink het die onderstel gaan agter bly. Dan is dit weer kap, ruk, nog kap, ruk, ruk, ruk, nog kap, ruk, vloek en dan ruk, maar hy is uit. Nog bome is afgekap, bome is gesnoei, olyfbome is geplant, eerste vetplante is in, die kruie tuin is uitgele en grond bewerk vir plant, die draad is gespan, water aangele, als met hulp van twee handlangers – Josh en D. (ek kan glad nie D se naam onthou nie, maar daai twee kan werk!) Ok is Jannie onmiddelik hulle hero omdat hy van die Bloubul spelers ken. Die nuus is so vinnig deur die dorp ‘n pa het sommer kom aanklop met wyn asem en al, rugbybal onder een arm en kjind onder ander, dat Jannie hom bietjie trieks met die bal leer!! Was baie snaaks……….

Die planne is nou by die munisipaliteit, etlike forms moes ingevul word en briewe is geskryf om te verduidelik hoekom ons die lodge wil opsit en wil hersoneer, ook die boulyne wil laat skuif en dies meer. Ek het my beste soppy styl uitgehaal en verduidelik hoe goed dit vir die “community” gaan wees, die werk skepping, man, basies, volgens die brief gaan ons eiehandig soveel geld in die area laat instroom hulle kyk al klaar om skool ,of straat, of so iets dergliks na ons vernoem te kry.

Maar dit voel goed om so droom te sien verwesenlik, maak nie saak van koste. (Het ek nou daai gese?) Want kostes is die een ding wat nerens agterbly nie. En mens dink dis nou die einde dan vang hulle jou weer. Vir elke liewe ding by die munisipaliteit betaal jy, en nie bietjie nie. Ek kan nie verstaan hoe munisipaliteite mense die fooie kan vra wat hulle vra nie ? R2 200 net om kraan op pyp te sit (nee, jammer, onthou ek nou ek moes die kraan aansit so ek weet nie regtig waarvoor ons moes betaal nie), R4 800 net om na planne te kyk en « ja » of « nee » te se. Volgens my moet hulle die mees winsgewende maatskappy wees. En julle weet van hulle harde werks etiek na vorige mail, en dan staak hulle nog!!!! Kan jy dit oorvertel ? So in my mal kop werk ek nou die dag uit dat met die 1.5% ekstra verhoging wat die mense nou kry, hulle omtrent 6 jaar moet werk om net gelyk te breek vir die geld wat hulle verloor het omdat hulle nie salarisse kry as gevolg van die staking nie? Wel, terug by die droom. En so van drome gepraat:

Ons Janneman, aka Louis, aka DrJ, aka Luicius Verenus is op pad om een van sy drome te verwesenlik en uiteindlik sy held, alma mater, mentor en algemene groot gees te gaan ontmoet. Hy en Willie Nelson behoort teen volgende week hierdie tyd hande te geskud het en/of vredes pyp te gerook het. Ons het hom erg laat oefen om hom reg te kry vir sy uitstappie, en dit kom noual lang tyd, so voel ek dan die jaar is jaar van drome verwesenlik. Maak nie saak hoe lank dit vat nie, maak nie saak hoeveel dit kos nie, geen prys kan daarop gesit word wanneer dit verwesenlik word en vir ewig in jou geheue in ge-ets is nie. Soos in vorige mail gestel, begin net iewers, en nou se mail, hou net aan, dit het Jannie jare gevat om Willie te kan ontmoet.

As mens iets regtig graag wil he en mens sit die tyd in, maak werk daarvan, maak nie saak hoe groot of klein, maak ten minste een van jou drome verwesenlik raak in die jaar van 2007. En dis so snaaks, as mens net bietjie tyd spandeer gebeur sulke onverwagse wendings wat mens help om daar te kom, party mense noem dit geluk, ek noem dit uitkoms. Vra maar vir Janneman, onverwags ontmoet ons mal Amerikaner wat mense ken wat Willie se assistant ken en siedaar. Sulke dinge gebeur as jy dit laat gebeur.

Heerlike toekoms vir julle, praat weer gou, en laat dit gebeur.

Afrikaner Slim

Ps: baie snaaks, kry ek nounet faks van akte kantoor wat se ek moet R45 betaal om afskrif van akte vir Slagveld te kry, en ek moet gou maak want elke fax kos R3, baie snaaks.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Lewer kommentaar

